Dag 19 – 10 punkter som är bra med mig och 10 som är dåliga.

1o bra saker med mig
  • Jag är glad
  • Bra på att dansa
  • Lätt att skratta
  • Jag är omtänksam
  • Modig
  • Bryr mig om miljön
  • Sköter mig i skolan (ibland)
  • Skriver snabbt på tangentbordet, om det är en bra sak
  • Lätt att umgås med människor
  • Inte så lätt att bli arg
1o saker som är dåliga med mig
  • Jag tycker det är jobbigt att vänta
  • Kan bli riktigt stressad
  • Är ganska glömsk
  • Rätt så dålig på att plocka undan efter mig
  • Helt totalt beroende av godis
  • Ställer ibland för höga krav på mig själv
  • Dålig på att sova på kvällen
  • Dålig på att gå upp på morgonen
  • Riktigt dålig på att flyga
  • Sämst på att komma på saker här även fasst det finns väldigt många dåliga saker om mig

KOMMENTARER
Skickad av: Felicia

du är inte ensam om att vara dålig på att flyga ;)

2011-03-18 @ 12:11:02
URL: http://felicia.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0