GRATIS

Så skrev man alltid när man var liten. Eller det gjorde jag iallafall. Men to the point.
FINA ASTRID KISTNER. DU FYLLER TOLV IDAG. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS OCH GRATTIS.
Grattis Astrid. Nu är jag på kollo på barnens ö, och kan inte ringa dig och så. Men du får ett tidsinställt inlägg av mig. Så hoppas du får massa fina presenter och så och sen så ska du äta jättemycket tårta, och så ska du få svara på gratulationer i telefonen. Fast inte från mig dårå men. Grattis fina du. Hoppas du har en världens bästa dag.

KOMMENTARER
Skickad av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag! :)

2011-06-26 @ 12:32:28
URL: http://frdrika.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0