Damn ta dig! Dra åt helvette Spotify!

Ursäkta att jag tar upp det men. Förlåt mig för att jag kanske råkar gilla Veronica Maggio och Håkan Hellström, och att Ted Gärdestad och Amanda Jenssen är så galet bra, och att jag har råkat lyssna på deras låtar fler än fem gånger! Förlåt så mycket Spotify, men jag tycker ni ska dra in den där regeln igen. Ingen blir glad av den förutom Spotify. Och möjligen tråkiga skadeglada människor som har Spotify Premium och tittar ner på alla som inte har det. Tråk.

Så söt du är också Ted!

KOMMENTARER
Skickad av: Anonym

Im looking down at you kajsa ^_^

2011-06-15 @ 20:07:12
Skickad av: Anna Lodenius

f1 awesome XD

2011-06-21 @ 19:30:34

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0