1 juni

Idag har jag bowlat med klassen. Himlans roligt. Allt förutom att jag kom näst sist... Haha så det är jag gudomligt stolt över. Men idag har det varit en otrloligt härlig start på det korta 5 dagarslovet. Jag och Astridarna med många andra tjejor har återigen badat vid Ösbysjön, blivit öldränkta av studentflak, och har haft det bara supermysigt. Sedan var vi hemma hos Ki och hade hand om ett kalas för hennes lillasyrra. Alla barnen var helt galna. Galna. Jag kom hem nyss, då jag och Astrid Kö har badat vid Ösbysjön igen. Ett litet kvällsbad helt ensamma där. Imorogon har vi vårshow på dansen också. Så nu sitter jag här blöt i håret, och ska gå och lägga mig. Hälp så trött jag plötsligt blev. Vi ses!

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0