Tillbaka

Hejsan hoppsan!
Jag vet att jag har varit lite smått o-uppdaterad de senaste dagarna, eller veckorna men. Jag kom ju hem från ett kollo förut, och sen fake-fyllde jag år och så, sen åkte jag på seglarläger nu en vecka. Där var jag med mina vänner, och fyllde år och lite sånt. Och nu, är jag i Norrland. Bah whhaaaat, men japp min familj, min kusins familj, och min farmor och farfar, tog flygplan upp hit till Norrland. Vi bor på en mysig liten gård där min farfar växte upp. Här är det iallafall svinvarmt och jättehärligt. :) Och det är galet, vi sitter uppe i Norrland och har massa intenet. Men det är jättetrevligt. Men så min sommar är lite uppsplittrad.

Där är jag och min kusin Asta. Asta är så här jättefin och jag är bara ful men jajaj. :)

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0