HÄJ ALIHOPPA! JAG E HEEMMAAA!

Tjena :D

Jag vet, lite konstig överskrift.. MEN JAJA xD
Jag har precis kommit hem från Vera. Jag och Nadja skulle ta tåg från Veras hus till t-banan... Fast vi visste inte vägen dit... Så Vera skrev ett SMS till oss där det stod hur man skulle gå. Såklart missförtstod jag och Nadja TOTALT.. Så vi gick och gick. Sen frågade vi en person. -"Vart ligger tåget"
"Eehm, åt andra hållet" Så då fick vi gå tillbaka och blablabla.. Sen när vi äntligen kom fram så skulle vi ringa Vera men hon svarade inte men jaa.. Men vi kom på rätt tåg, och sedan kom vi till t-banan. Och så åkte vi hem! OCH NU ÄR JAG HEMMA!
Min familj ska nog ha julgransplundring idag. Tror vi iaf. Då ska vi krossa vårat kära pepparkakshus.. :'(
Men det blir jättegott att äta! Hhahah xD
Lite konstig bild.. (O.o)
MEN JAAA...
Innan jag säger hej då, så vill jag bara säga tack för fina kommentarer!
CYA!

KOMMENTARER
Skickad av: Madde

Söt du var på bilden <33

2011-01-16 @ 17:31:10
Skickad av: Nadja

GULLUNGE!! <333 Kramkram på in på min blogg!

2011-01-16 @ 17:46:34
URL: http://nadjasplace.blogg.se/
Skickad av: Anonym

Men du e ju skiitsöt!

Vi ses på måndag!

2011-01-16 @ 19:03:31
Skickad av: DenDärSakenDär

Gud vad du är söt! <33

Gå in på min blogg snälla!!

Du har en jättebra blogg!

Kramkram gå in på min blogg! :D

2011-01-16 @ 19:07:27
URL: http://dändärsakendär.blogg.se/
Skickad av: Vera

JAG HATAR DIG DIN FULA ÄCKELMÄNNISKA!!!



*HUR KAN DU VARA SÅ FIN!????<3<3<3<3* FIIIIIINASTE GUMMSI!!

2011-01-17 @ 15:15:07
URL: http://verastudio.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0