Och jag som trodde det var en bajskorv..

Helloooo

Här sitter jag och gör lite allt möjligt. Och lyssnar på härlig musik. Med Veronica Maggio. Åååh, jag njuter. :D
Gjorde lite läxor, men sen la jag av med det. Och så hänger jag framför facebook typ.. ;)
Här är en bild jag tog häromdagen.
Jag gick ute på tomten, i mörkret. Och så såg jag den här, och bah. DET E VÄRSTA TJOCKA BAJSKORVEN PÅ VÅRAN TOMT!! :O Och sen sprang jag och hemtade kameran för att få lite ljus och se om det verkligen var en bajskorv. Men så var det ju inte.. Hahah, tänk vad mörkret lurar en.
SOV GOTT.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0