Kajsa är på en ö. Snart.

Hej allihopa!
Det är Veris, och jag är Kajsas.. Hustru, brukar vi kalla det. Vi är liksom som gifta. HOHOHO!
Jaja, Kajsa har frågat mig ett antal gånger om jag vill blogga på denna blogg, jag ba: JAAAAA :D Eller okej, jag kanske inte gjorde det första gången, för då visste jag inte om jag skulle ha internet här i Verbier. :) Men nu sitter vi iallafall och väntar på liftkorten, som snart ska bli klara.
Kajsa är iallafall, på en ö. (Hahaha invecklad förklaring?) Nejmen,  det är så. :) Hon är lååångt ute till havs, iallafall kommer vara det om ett tag, och.. och... JA!! Ni kanske fattar själva? Internet är liksom: 00,00,01 kanske den där lilla ettan går att hitta högt upp i ett träd men jag vettefan.
Jaja! Kajsa är världens sötaste, snällaste, härligaste människa. Jag, NadjaDenBästaDottern och KajsaMan bildar värsta bra trion also known as FAMILJEN MONGOUNGAR. <3 Jag och Kajsa är make och hustru och Nadja är dotter. <3 Vår trotsiga dotter.
Well well, vi får ses snart igen. Puuusss. <3

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

hahah :D

2011-02-28 @ 20:16:32
URL: http://nadjasplace.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0