Svett

Hallå!
Kastade just av mig kläderna och satte på mig nya. Bara sa det lixom. Gick upp till Mörby Centrum för att handla present till Astrid som har fyllt år i somras så nu ska vi mysa och öppna presenter. Jomen Astrid du gjorde mig genomsvettig! Det är skitsvårt att köpa presenter till sin bästis... Men när jag gick hem så bara blev det helt galet varmt och så blev jag ännu svettigare än vad jag var. Så. Men jag köpte en ansiktsmask som jag nu ska sätta på mig! :)
Så här såg mirabellen ut i början på sommarn. Nu är det höst. Och. Den är. Inte. Lika fin.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0