Packa ihop och lämna.

Nu har jag packat ihop allt. Allt. Helt tomt ute på landet nu. Och så ska vi tillbaka till stan.. Så sjukt tråkigt. Men det finns lite ljusa punkter i det gråa. Dels, är det fredag, vilket aldrig är fel. :) Och för att jag ska börja i en specialgrupp, vilket innebär att jag kommer dansa 4-5 gånger i veckan vilket är helt grymt! Men sen så en till grym grej är att vi ska hämta upp katten på söndag. Jup. Vi ska köpa en katt. Hon heter Kattali och är en sisådära JÄTTEfin gråspräcklig bondkatt. Hon är väldigt fin. Tycker jag. :)
Den här bilden har jag redan lagt upp jag vet jag vet men jag kan inte ladda upp bilder på den här daton.
Men Kattali är ganska liten här och hon är katten i mitten. :)
Och sen är det väldigt bra för jag ska börja blogga igen!! Inte för att jag har haft något direkt uppehåll om man säger så men alltså. Ja.
Men nu lämnar jag landet. Hej då!

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

OHHH, gud vad sööööt! <3 Awww, lilla Kattali! :D Jag måste träffa DIG och Kattali snart!

2011-08-19 @ 17:16:21
URL: http://nadjasplace.blogg.se/
Skickad av: Elsa

ÅÅh! vad söt! <3 Vad kul!

2011-08-20 @ 20:23:06
URL: http://elzzzzas.blogg.se/
Skickad av: HannaH

ÅH FYFAN VA SÖT <3333

JAg svimmar så söt men vi ses på måndag ;D

2011-08-20 @ 20:52:59
URL: http://hannisblogg.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0