Legat och Degat

Hejsan gott folk

Vaknade jättesent. Gick upp. La mig på verandan och slumrade lite där. Nu så har jag ätit frukost och är redo för nya äventyr!!! Nä. Det är helt överflödigt superduperdundrande prutt-tråkigt att det är sista dagen på lovet i dag. Vi lämnar landet och kommer tillbaka till gamla vanliga hemma. Men det är väll sommarlov snart. Kanske? Typ 7 veckor kvar? ... Men, det är ändå som sommar ute idag! Jag har badat majskolve-mycket! Flera gånger per dag! Haha i två dagar men. 9 grader första dagen och andra dagen var det 11. Andra dagen alltså igår så var jag förkyld. Då kommer så här typisk Kajsa-grej att jag ska hålla mig borta från vattnet, och så trillar jag i med kläder och allt. Får värsta köttsåret på smalbenet. Nejmen. Haha.
Bara så ni vet så gick jag ut på tomten helt barfota och fota den här bilden med min prima mobil. Superbra kamera. Verkligen. Nu ska man bara åka i väg och lämna det här stället eller? Nu ska jag ut och utnyttja sista tiden här.
Hej då.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0