Dag 30 – Den här månaden

Den här månaden så har jag gjort hela den här listan. Lite tråkigt att den är slut nu.
Men den här månaden har våren börjat verka på allvar! Jag har t.o.m badat! I nio grader...! Det har varit påsklov vilket har varit otroligt kul, och jag har ätit jättemycket godis.
Jag har cyklat till skolan utan en riktig jacka. (Haha wooow). Den här månaden har varit en extremt kul månad med mycket skratt och härliga stunder.
Och bara för det bjuder jag på mig själv som påsk-kärring!

KOMMENTARER
Skickad av: HANNAH BENNET

JÄTTEEE SÖÖÖT <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-28 @ 20:09:19
Skickad av: M

vad söt bild! :o ♥

2011-04-28 @ 20:30:58
URL: http://majalindholmm.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0