TRÅK JUST NU!

HAJ PÅ ER ALLIHOPPA!

Jag har vääälit tråkigt just nu ):
Men idag har jag varit med Vera!! Det var hur kuuul som helst och hon är världens bästa människa!
Vera om du läser detta så  ska du veta att jag älskarej.
Jag och Vera har åkt runt i Stockholm idag!! HAHAHA! En lååång historia... XD
Ni får helt enkelt läsa resan på Veris blogg!!    VERASTUDIO! En världen bästa blogg!!
Med bilder och hela tjossan hejsan! (:
Jamen vilket roligt inlägg det blev...? HEHE, lixom jätteintressant. Men jaja. Ha det kul nu!!
HAJ DAJ!

Och jag orkar inte ladda upp massor med bilder, så jag kommer, hehe, rita lite bilder på paint istället.
Glöm nu inte att ha det gött!! (:
vacker bild!! Elr hur?! :D

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

hihi! Snygg bild :D Kika gärna in på min blogg :)

2010-11-29 @ 17:35:39
URL: http://nadjasplace.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0