Svt REA, lördag, kallt hus, och SKYPE med Astriden!

HAJ PÅ DAJ!

Här kommer förklaringar på överskriften...
svt REA
Har varit och spelat in med REA-teamet (REA=barnprogram) idag! LÅÅÅNG DAG, testade 100000000 kläder. HE.
REA'S HEMSIDA! Om ni e intresserade...
lördag
Det e nämligen så att jag ska träffa VERISEN på lördag! Längtar så jag spricker!! Jag har inte träffat Veris på flera åååår! Bara på typ skype och södant, men jaja. Så därför LÄNGTAR JAG! VERAS BLOGG HÄR!
Bild på VERA! <333
kallt
Som ni kanske vet, så gräver vi upp runt vårat hus just nu. Och de grävde av ett värmerör, och vi får ALDRIG tillbaka värmen!! O: Så det e vääääääldigt kallt i huset.... (:
SKYPE med Astriden!
Pratar i skype med Astrid!!! Hon e bäst! KRAM PÅ DEJ ASTRID NÄR DU LÄSER DETTA!! Du ska veta att du är jättesnäll, och du finns alltid där för mej när jag behöver dej!
SÅÅÅÅÅÅÅ!!! TITTA vilket bra inlägg!! HAHA!! HAJ DAJ!
Efter som att jag inte gillar inlägg utan bilder så ska vi se vad vi hittar... (O.o)
En bild på Astrid och Astrid. HEHEHEHE.... ;) DE E VÄNNER I VÄRLDSKLASS!! <3333
HAJ DAJ PÅ ER!!!! :D


KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0