Nya tapeter!!

Shoou!! Igår fick jag min nya tapet! :D Jag ska sätta upp den idag, efter frukosten. Godmorgon föresten! :D
Jag vet inte, men jag är på ovanligt gott humör idag!! Haha! x]
Jaa, idag ska jag som sagt var sätta upp min tapet. Om nån undrar så heter den "Graffiti  City". Jag kommer ta bilder i mitt rum sen, för jag orkar inte ladda upp några bilder på den... Men jaa, ni kan väl tänka er, GRAFFITI CITY!
Sååå, nu ska jag gå och äta frukost snart... ;)
Bilden blev lite köönstig, för kameran hade slut på batteri...
HEJ DÅÅÅÅÅ!!!! :D

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0