K-kaallt!

Hej hej!! :)
Vi har massa grävmaskiner och saker som gräver upp runt vårat hus. De kommer hit kl. 07.oo HELA höstlovet..
:( Och förut idag, så råkade dem gräva i ett värmerör, såååå, nu e det rätt så kallt här.. ^^
Idag kommer mina kusiner hit, vi ska grilla korv m. bröd till lunch, sen ska vi åka och bowla! (Stavas det så..?)
Jag ser iallafall fram imot det! :D
Nu ska jag också lägga upp bilderna från Halloween!! :D :D
Sen hade jag en peruk på mig, menneeee.... ;)
FLER BILDER FRÅN FESTEN KOMMER SNART!!! :D
Annars, hare bra!! :D

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0