I'ts over...

Yes, Halloween is over. :( Men jag hade iallafall jätteroligt igår kväll! Jag ska se om jag får upp några bilder ikväll. Annars kommer dem imorgon. (Hoppas jag...)
Idag har jag inte gjort något så himla speciellt, Vera och två andra kompisar åkte hem idag. De har sovit över hos mig. Vera hela helgen, men de andra bara en natt.
Meeeeen, ni kanske inte e så intresserade av det... :)
Jaa, det finns inte så mycket att berätta! Jag hoppas att jag kan lägga upp bilderna!
HEEEJ DÅ!!! // Kajsa den coole ^^
Nån bild ^^

KOMMENTARER
Skickad av: Anonym

På min blogg kan du just nu vara med och tävla om ett par snygga örhängen, kika gärna in och anmäl dig! :)



Är du inte intresserad så ber jag om ursäkt!

2010-11-01 @ 18:44:18
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0